tiistai 2. heinäkuuta 2013

Ohukaisjauho by Grillimaisteri.

Tuotearvostelu tähä väliin.
Jahka saan loput VarjoTuska-weekendin kuvat ni sit räjähtää taas bönthöhommia.

Eli olin mainonan orja ja käydessäni Lindissä ostin putelin tämän kauden uutuutta, eli Grillimaisterin ohukaisjauhoa.
Moni kun tuosta on puhunut ja sitä pitäisi kuulema testata. Minäpä testasin.
Tää oli mukana jo Nummirockissa, mutta muiden aamupalojen paljoudessa, ei enään lettuloita kertakaikkiaan voinut paistella.

Näppärä pullo vaikutti fiksulta ja sekaankin piti lisätä vain 4dl maitoa.
Minsan sekoitus, parin lepuutus, toinen sekoitus ja eikun pannua kohti.


Nnnnnoh. En nyt sit tiedä suosittelenko vaiko en.
Kai se jokaisen itse kandeis testata.

Ensimäinen plätty ihan ok.
Toinen täysi katastrofi.
Eks tän kuuluis mennä toisin päin?


Sitten totesin, että sitä rasvaa on tosiaan lisättävä ihan jokaiseen pannulliseen tai kääntämisestä ei tule mitään.
Mä en normisti käytä lastaa ja nyt sitä oli kyllä käytettävä. Paistinpannukin oli melko uusi..
Enkä sitä voitakaan laita kun nokareen yleensä joka 2 tai 3 letulle.
Tuoteselosteeseenkin vilkaisu kertoi, että mukana on kookosöljyä, joka vähän kummalta mun lettuorgioihin kuulostaa, koska itse oon tottunut laittamaan rypsi- tai auringonkukkaöljyä.

Sokeriakin tuntui olevan hyvin vähänlaisesti mun makuuni, joten toisen lettusen kohdalla lisäsin sitäkin.


4-6 lettua osottautui viideksi, ja sitten sinne pullon pohjalle jäi se kuudes lettu ja todennäkisesti kaikki muutkin aiemmissa letuissa kusahtanut seikka,öljy ja sokeri.
Sielä on sen vajaan desin verran pelkkää jauhoa. Vaikka minä hirveällä ragella sitä putiloa runkkasin..


No kyllähän ne ihan söi kera vadelmasurvoksen ja vaniljajäätelön.
Mutta ensi kerralla saattanee jäädä sinne Lidlin hyllyyn.
Ei tuommoinen jossain laavukieroksella ihan rokkaa.. Kun näköjään pitää kuitenkin olla messissä joku tarpeaksi pitkä sorkkarauta, jolla ne pohjanki mössöt saisi maitoon sekaisin.


Mut kyl se mun oma reseptini on silti parempi.
Otan jatkossa sitä jossain sporttipullossa vaan mukaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti