torstai 13. syyskuuta 2012

HUOMENNA: PLACEBO!!

Olen tässä jo ollut pidemmän aikaa kestokosteana huomisen takia.
Maailmankaikkeuden seksikkäin mieshän heti Ville Valon jälkeen on Brian Molko.

Tänään, olen teidän kaikkien, sekä etenkin itseni takia kaivanut blogien aarteista otteita edelliseltä keikalta.
Sehän tapahtui 27. toukokuuta 2007. Tästä on siis aikaa.

Edetään epäloogisessa järjestyksestä keikan jälkeisistä fiiliksistä lippujen saamiseen:




Parempaa kuin seksi. Maanantai 28.05.2007 00:18

Sitä se oli. Placebo <3 Itkin silmäni punaisiksi ja naapurin kanssa jaettiin yhteiset nenäliinat.
Aivan mieletöntä. Ei mulla riitä sanoja nyt kuvaamaan mitä kaikkea se puolitoistatuntinen oli.
Olen vieläkin niin shokissa ja orgasmin kourissa kaiketi. ^^

Ajoin Helsinkiin Lohjalta 35min ;D

***
Ei löytynyt heilaa helluntaina. Olen sitten koko kesän ilman. FINE!!

***
Biisilista:
Infra-Red, Because I Want You, Meds, Drag, Space Monkey, Soulmates, I Know, STSG, Follow The Cops Back Home, EYEM , Special Needs, One Of A Kind,
WYIN, Bionic, Blind, Special K, The Bitter End

Encore:
Running Up That Hill, Taste In Men, Twenty Years.


 
PLACEBO @ HELSINKI Sunnuntai 27.05.2007 07:05


    

Tänääääääääääään!!!!!! 
Oon niin täpinöissä keikan ja ihan muutenkin vaan kaiken omituisen takia etten pysy paikallani. :) Nukkumisesta on ihan turha puhua ilman lääkkeiden apua. 
Eikä nää oo mitään lumelääkkeitä.
Toivottavasti eivät aloita ihan 9 aikaan. Min pääsen vasta 8 töistä ja pitäisi Helsinkiin ajaa..


 
Aatelkaa Sunnuntai 20.05.2007 23:18


Tasan viikon päästä mä olen maailman onnellisin pieni tyttö Helsingin jäähallissa. <3
Placebo.. ^^

oktoperi sanoo:
kuitenki alottavat kaheksalta ja Maija tulee paikalle we want moren aikana



 
PLACEBO @ HELSINKI 27.5.2007 Torstai 22.03.2007 03:24


Lohjan Citymarketin ammattitaitoiset työntekijät...
Lippupalvelu...
Voi Jeesus sanon minä.

Menin ostamaan Placebon keikalle lippuja kun tulivat myyntiin aamulla 9.00. 
Saavuin paikalle tossa 8.55. Jonottamassa 4 muuta ihmistä..

Ja nämä ääliöt eivät selvästikkään ole käyneet minkään sortin koulutusta sen Lippupalvelun käyttöön liittyen kun ensin eivät löydä koko keikkaa. 
Eivät bändin nimellä, eivät esiintymispäivämäärällä eivätkä edes esiintymispaikalla. 
Alko kiehumaan kun tasan aikaan rupeavat soittamaan johonkin palvelunumeroon, että mikä tämä nyt on. 
Tuossa joskus 2minuuttia yli 9 löysivät sitten tapahtuman ja me aikaisemminkin lippuja jonottamassa olleet kehotetaan tulostamaan heti 10lippua ulos. 
Klo 09.02 ja kenttäpaikat loppu. 
Sanovat että "nää on kaikki täällä ihan harmaita, muutama istumapaikka jäljellä..
" NO VITTU OTA NE ULOS JA VÄHÄ ÄKKIÄ SIELTÄ!!!

Saatiin sitten kaikki liput siinä. 
Manailin ääneen ja itsekseni palvelua johon he vaan vitsailevat että vastahan me harjotellaan, kyllä tämä tästä kun aikaa kuluu. 
Joo kiitos, harjotelkaa vain meidän konserttimme kanssa.<3

2h päästä menen piruuttani Lippupalvelun kotisivuille. 
Klikkaan tapahtuman hakuun ja painan 3 kertaa päivitä näppäintä. 
Oh hoh. Kappas. Kenttäpaikka.

Ja sekö oli sitten mukamas loppuunmyyty? 
Njoo onhan se nyt mutta silti vituttaa syödä lattialistoja loppukuukausi kun meni kaikki rahat 2lippuun.

Kohta on sitten lippu myynnissä joko B3 katsomoon 5riville (näkeekö sieltä edes mitään..?) tai sitten kentälle. Jahkaan vielä vähän kumpaan jaksan itse raahautua.

Mutta pääasia.. MINULLA ON PLACEBON KEIKKALIPPU!!!!!
MINULLA ON 2 PLACEBON KEIKKALIPPUA!!!!!!!

MINULLA ON LIPUT ja niin moni muu jäi ilman vaikka istua nökötti jossain ulkosalla vuorokauden verran.. MINULLA, vaikka jonotin vain 10minuuttia.. ^^

"Ei Placebo ole niin suosittu Suomessa"
"Ei niitä loppuun myydä"
"Mä ostan sitten seuraavasta palkasta tai ovelta keikkapäivänä"

Hohoo. On ihanaa olla oikeassa!!!

Kommentit:  
22.03.2007 15:31 <oktoperi> kuittaile vaan D= 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaikka tämän koko viikon olen viljellyt Facebookia täyteen mahdollisimman monesta musiikkivideosta (ja hehkuttanut asiaa maaliskuusta asti), käytiin tässä pari minuuttia sitten erään rakkaimman ystäväni kanssa seuraava keskustelu (juuri nyt voisin sanoa häntä enemmänkin entiseksi ystäväksi tämän mustan aukon takia) :

M: Koska se Placebo on?
Minä: HUOMENNA! URPO!
M: enmävoitietää! :D

Ja niinhän se ois taas edessä. 
Olen varautunut nenäliinapakettiin.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti