torstai 27. syyskuuta 2012

Ennen, nyt ja tulevaisuudessa.

Tehdäänpäs sitten se haaste pois päiväjärjestyksestä kun kerran nakki napsahti.
Tänään luvassa muitakin päivityksiä mm. viikonlopulta. Oli Somerobaardit!

10 vuotta sitten
Pukeuduin bändipaitoihin ja pidin kaulapantaa.
Olin osittain koulukiusattu siitä paskaakaan välittämättä.
Aloitin tupakan polton.
Kävin ensimmäistä kertaa ilman vanhempia festareilla.
Lävistytin ekaa kertaa kieleni.
Uin Lohjan Uimareissa ja kävin kisoissa.
Opiskelin Kuvataidekoulussa.
"Seurustelin" ekaa keraa.

5 vuotta sitten
Ansaitsin valkolakin päähäni.
Päädyin vahingossa ravintola-alalle ja tein töitä hulluna.
Painoin n.10 kg enemmän.
Juhlin usein.
Asuin toista kertaa yksin.
Otin toisen tatuoinnin ja korjautin ensimmäistä.

3 vuotta sitten
Muutin Lahteen opiskelemaan.
Särjin sydämeni.
Tein typeriä päätöksiä, joita kadun loppuelämäni.
Kiersin festareita ja klubikeikkoja.
Vietin yhden ihanimmista kesistäni kovisti töitä tehden järven päällä.

1 vuosi sitten
Laihduin hälyttävästi.
Särjin jälleen sydämeni.
Suunnittelin Lappiin muuttoa.
Taistelin itseni kanssa joka aamu, jotta sain noustua ylös sängystä. 
Laajensin tatuointiani.
Lävistäydyin kolmesti.
Irtisanouduin pakotettuna työpaikasta jossa viihdyin.

Kuluneena vuona..
Muutin Lappiin.
Menetin vuorokauden sisällä kaksi vaaria ja vastasyntyneen pikkuveljeni.
Vietin ensimmäistä kertaa 10 vuoteen koko kesän lomaa.
Olen itkenyt lähes päivittäin.
Lopetin 7kk lähes absolutistina olemisen.
Olen oppinut positiivisemmaksi ja ottamaan asioita rennommin.
Otin jälleen lisää mustetta ja reikiä iholleni.
Särjin vaihteeksi sydämeni.
Aloitin oman koiran hankintaoperaation.
Valmistun AMK restonomiksi.
Muutan jälleen pois Lahdesta.
Harkitsen Lappiin sekä Lohjalle muuttoa.

Eilen minä..
Matkustin Lohjalta Helsingin kautta Lahteen.
Kävin kaverin luona kahvilla.
Lunastin Helldone-liput.
Flunssailin.
Keitin jauhelihakeittoa. 

Tänään minä..
Nousin ylös vasta 12.30 nukuttuani yli 12h.
Keitin aamukahvit ja söin puuroa.
Mittasin yli 38 asteen kuumeen.
Aion maata koko päivän sohvalla selviytyäkseni flunssasta.
Lintsaan matikan tunnilta.
Virkkaan kolmiohuivia.
Päivitän blogia.
Katson Muumeja.

Huomenna minä..
Menen opintomatka Pietariin-tunnille.
Flunssailen.
Käyn kevyesti saunassa.
Lunastan Placebon peruntuneen konsertin lippurahat takaisin.
Ostan sipsejä.
Ostan Sokoksen 3+1 päiviltä törkeesti villalankoja.

Ylihuomenna minä..
Rötvään sohvalla parantuen flunssasta.
Katson televisiosta elokuvia ja sarjoa.
Luen Hoditin suomenkielisen version.

Viiden vuoden päästä minä..
Omistan koiran/koiria.
Haluan lapsia tai olen jo niitä saanut.
Olen molempien osapuolien mielestä vakavassa parisuhteessa.
Pohdin kesämökin ostamista.
Virkkaan ja kudon.
Teen mielenkiintoista työtä.
Matkustelen.
Olen oikeasti onnellinen ja mun sydämel on kypärä.

1 kommentti: